22 kwi 2016

Ideał piękna #2

Hejka. Dzisiaj chcę poruszyć temat, który w naszym życiu odgrywa na prawdę bardzo ważną rolę. Nie wszyscy z nas jednak zdają sobie z tego sprawę.
Jak możecie przeczytać w tytule, dzisiaj piszę o ideałach piękna.
Jeśli przeczytałeś już dotąd, to proszę, nie zniechęcaj się do dalszej lektury, tylko przeczytaj do końca.

 Śmiało mogę powiedzieć, że dla większości z Was ideałem takim będzie jedna ze sławniejszych modelek. Gigi Hadid, czy Cara Delevigne? Hm?
Obie dziewczyny - trzeba przyznać - są bardzo ładne, mają nieprzeciętny wygląd i właśnie to pozwoliło im zabłysnąć w karierze modelingu. Lecz czy na prawdę powinny one być naszymi ideałami piękna


Czy ideały są nam do czegoś potrzebne?
Odpowiedź jest prosta - TAK. Poprzez takie właśnie ideały, kreujemy swoją osobę; charakter, dążymy do takiego wyglądu. W żaden sposób nie jest to negatywne, wręcz jest to naszą motywacją i pomaga nam to.
W tym miejscu do głowy wpadło mi jedszcze jedno pytanie.




Czy ideały piękna dla każdego są takie same; uniwesalne?
Tak, lecz nie powinno tak być. Wiele dzisiejszych nastolatek, nawet już dorosłych kobiet ma takie same ideały piękna. Dlaczego? Tutaj pojawia się problem komersji. Wygląd modelek, ich figura, włosy, twarz - to wszystko podoba nam się, bo jest reklamowane, popularne na całym świecie.
Zazwyczaj jak zadasz dziewczynie pytanie o ideał piękna odpowie nazwiskiem, które były już wymieniane powyżej - Delevigne, Hadid. Jest to bardzo monotonne. Według mnie ideałem piękna śmiało można nazwać modelkę Taylor Hill. Jest ona sławną, lecz nie aż tak przereklamowana. Jest to tylko i wyłącznie moja opinia.
A teraz czas na ostatnie już pytanie:

W czym objawia się piękno?
Nie, drogie Panie, piękno nie objawia się w talii, czy w rysach twarzy. Piękno objawia się w duszy. Prawdziwe piękno to to wewnętrzne, do którego tylko przyciąga nasz wygląd. Każdy widzi tylko naszą "okładkę", nieliczni znają "treść" tej książki, jaką jesteś właśnie TY!
Nigdy nie daj sobie wmówić, że nie jesteś ciekawą książką. Każdy z nas jest piękny; każdy na inny sposób. Ideałem piękna nie musi być dziewczyna o idealnej figurze, czy coś podobnego. Ideałem może być każda z nas.
Dla każdego ideał piękna jest inny. Może dla kogoś to właśnie TY jesteś ideałem? Pamiętajcie, w każdej z was kryje się piękno! NIGDY o tym nie zapominajcie! ❤




Po prawej kampania firmy Dove - Real Beauty. Firma Dove ukazała prawdzie piękno, które kryje się w każdej kobiecie.

3 komentarze:

  1. Świetny post widać że włożyłaś w niego dużo pracy <3
    Śliczny wygląd bloga :* Takich blogów, jak Twój powinno być więcej
    Czekam na kolejny wpis <3 Pozdrawiam cieplutko


    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wygląd bloga <3 A co do posta to ja np. mam taki swój ideał piękna Kylie Jenner ale ja się tylko nią inspiruję , ważne jest aby być sobą ale taką idealną wersją .Myślę , że każda z nas jest w jakiś sposób idealna , bo nie ma drugiego takiego samego człowieka :)
    http://dociax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny i bardzo ciekawy wpis! :) Każdy z nas dąży do pewnych ideałów i faktycznie daje nam to pewną motywację do działań.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń